Åbent hus & Generalforsamling

20. oktober 16.00, Exnersgade 4, 6700 Esbjerg, Denmark

Vi holder åbent hus for nye frivillige – kig forbi og hør mere! 🏠
 
Vil du være med til at skabe positiv forandring for minoriteter i Esbjerg gennem events og politisk arbejde?
Eller vil du bare gerne være en del af et fantastisk fællesskab med mulighed for at bruge dine kompetencer, eller lære nye? Uanset din agenda, er du velkommen hos Esbjerg Pride!
 
Vi arbejder som en samlet forening men er opdelt i 5 hovedområder:
 
– Sponsor 🕵️
(Opsøge og skaffe sponsorer og samarbejdspartnere, sponsorpleje, udarbejdelse af kontrakter, undersøge CSR og synergier hos mulige partnere, møder og interviews m.m.)
 
– Kommunikation og Marketing 💬
(Tekst, video og grafik til vores kanaler, strategi, kommunikation og marketingplaner, PR, website vedligehold m.m.)
 
– Fondsøgning 🔎
(Søg økonomiske midler hos fonde i henhold til deres krav og deadlines, forud undersøges synergi i henhold til målgruppe, vision og værdier, kontakt og ansøgninger
 
– Event 🎉
(Ruteplan, godkendelser, program, aktiviteter og lignende til Esbjerg Pride Parade. Mindre events i løbet af året både internt og ekstern)
 
– Trivsel & Koordination
(Står for rekruttering og fastholdelse af frivillige ved at sikre trivsel og koordinering af dem)
 
De frivilliges tid og bidrag er uundværlige for foreningen, derfor er det vigtig at du arbejder med lige det, der interesserer dig – og lægger den tid i foreningen, der passer ind i din hverdag.
 
Vil du have medbestemmelse og ansvar?
 
Vores årlige generalforsamling afholdes i forlængelse af vores åbent hus, hvor du har muligheden for at sætte dig på én af bestyrelsesposterne!
 
Det vil desuden være muligt at komme med forslag og ændringer til foreningens vedtægter inden bestyrelsen (gen)vælges.
 
Der skal vælges:
– Forperson
– Næstforperson
– Kasserer
– 2 bestyrelsesmedlemmer
– 2 bestyrelsessuppleanter
 
Forslag til vedtægter samt nomineringer til bestyrelsen skal sendes til kontakt@esbjergpride.dk senest 6. oktober.
 
Vi håber at se så mange som muligt til mødet, og at I er klar på et endnu mere fantastisk år, end sidste år!